Изпращане и получаване на документи по електронен път в Административен съд – Видин
От 01.01.2021 година Административен съд - Видин обменя документи по електронен път по следния ред:
- съобщения, призовки и други съдебни книжа по реда на Административния процесуален кодекс и Гражданския процесуален кодекс, в рамките на своята компетентност и в зависимост от заявеното от страните по съответните административните дела, да се изпращат и получават на електронния пощенски адрес acvidin@acvidin.org
- получаването и изпращането на официалната кореспонденция на съда, в качеството му на държавен орган (документи, писма и кореспонденция, отнасяща се до административно-управленската и организационна дейност на съда) се осъществява чрез електронния пощенски адрес vidin-adms@justice.bg
От 15.05.2020 г. Административен съд – Видин обменя електронни документи и чрез Системата за сигурно електронно връчване на Държавна агенция „Електронно управление“