C C C C A+ A A- X

Изпращане и получаване на документи по електронен път в Административен съд – Видин

Дата на публикуване 6 януари 2021 Последна редакция 7 януари 2021 Новини Отпечатай

От 01.01.2021 година Административен съд - Видин обменя документи по електронен път по следния ред:

- съобщения, призовки и други съдебни книжа по реда на Административния процесуален кодекс и Гражданския процесуален кодекс, в рамките на своята компетентност и в зависимост от заявеното от страните по съответните административните дела, да се изпращат  и получават на електронния пощенски адрес acvidin@acvidin.org

- получаването и изпращането на официалната кореспонденция на съда, в качеството му на държавен орган (документи, писма и кореспонденция, отнасяща се до административно-управленската и организационна дейност на съда) се осъществява чрез електронния пощенски адрес vidin-adms@justice.bg

От 15.05.2020 г. Административен съд – Видин обменя електронни документи и чрез  Системата за сигурно електронно връчване на Държавна агенция „Електронно управление“

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация